169 kn umjesto 440 kn za zamjenu guma, balansiranje, montažu na čelične ili alu naplatke te podešavanje geometrije (špura) kotača. U cijenu su uračunati i novi ventili! Nema nikakvih dodatnih nadoplata! 

169 kn umjesto 440 kn za zamjenu guma, balansiranje, montažu na čelične ili alu naplatke te podešavanje geometrije (špura) kotača. U cijenu su uračunati i novi ventili! Nema nikakvih dodatnih nadoplata! 

Stigla je jesen… Pripremite svoj automobil za nove uvjete na cestama Ponuda Auto Rubora uključuje zamjenu, balansiranje četiri gume na čelične ili alu naplatke te podešavanje geometrije kotača ("špura"). U cijenu su uračunati i novi ventili, bez ikakvih dodatnih skrivenih troškova! Zašto geometrija kotača? Tvornički podešena geometrija kotača ("špura") može se poremetiti udarcem kotača, vožnjom po rupama ili neravninama i najčešće penjanjem na nogostup. To ćete osjetiti kao vibraciju na kotačima, čak iako ste stavili nove gume, ili zanošenje volana na jednu stranu, ali i nejednolikim trošenjem prednjih guma. Geometriju kotača  ("špur") preporučljivo je napraviti i kod:  promjene guma ili amortizera "spuštanja" ili "podizanja" automobila promjene bilo kojeg dijela donjeg ovjesa, npr. "vilica", spona, selen blokova, letvi upravljača poslije sudara, ako je bio oštećen donji postroj ili prilikom jačeg udarca na rupi ili učestalog penjanja na pločnik Zašto je podešavanje geometrije važno? Pravilna geometrija  ("špur") omogućuje manje trošenje i habanje gume i povećala udobnost vozača i putnika. Pravilno podešena geometrija  kotača smanjuje trošenje pneumatika i povećava njihov vijek trajanja, poboljšava njihove performanse i štedi gorivo.  Razlika između geometrije i balansiranja kotača? Podešavanje geometrija vozila  ("špura") je podešavanja kutova kotača kako bi imali okomitost u odnosu na tlo i paralelnost među sobom. Balansiranje kotača omogućuje okretanje kotača bez uzrokovanja vibracija vozila pri određenim brzinama. Kako se podešava geometriju kotača ("špur") i koliko to košta? Geometriju kotača  ("špur") podešavamo se na specijalnom optičkom uređaju s kompjutorskom potporom. Za svaki tip automobila u računalu su spremljeni svi parametri geometrije ovjesa. Podešavanje geometrije kotača sastoji se od provjere kola upravljača i kutova pneumatika sukladno specifikacijama proizvođača automobila. Standardna cijena kreće od 200 kn na više, ovisno o tipu automobila.