Predstava za djecu Pale sam na svijetu 21. ožujka u kazalištu Mala scena

Predstava za djecu Pale sam na svijetu 21. ožujka u kazalištu Mala scena

Opis ponude 21. ožujka 2015. godine u kazalištu Mala scena s početkom u 17 h, Medveščak ulica 2 Režirao: Radovan Milanov Glazbu skladao: Ivica Šimić Igra: Ivica Šimić Pale sam na svijetu, vječno aktualan i zanimljiv dječak Prošlo je 25 godina od prve izvedbe ove kultne predstave Male scene! Priča je to o dječaku koji je sanjao da je sam na svijetu novim i novim generacijama djece u vrtićima i školama u cijeloj Hrvatskoj, ali i u Njemačkoj, Austriji, Engleskoj… Priča koja tako uvjerljivo opisuje dječačke snove i težnje? Pogledajte kratki video. Igra koja uvlači djecu u predstavu i čini ih ne samo sudionicima, već i stvaraocima predstave? Ljubav za djetinjstvo i sudioništvo u strahu? Ili sve zajedno? Vjerojatno… Zanimljivo je kako djeca svih generacija vole i prihvaćaju Paleta i prepoznaju se u njemu. Neke pojave, likovi i predstave su naprosto uvijek IN i uvijek aktualne! Bilo kako bilo, ako niste gledali Pale sam na svijetu u Maloj sceni imate priliku to ispraviti već ove subote!

Predstava Ne, ti ne! Ili o drukčijatosti – poučna predstava za djecu – 21. ožujka u Maloj sceni

Predstava Ne, ti ne! Ili o drukčijatosti – poučna predstava za djecu – 21. ožujka u Maloj sceni

Opis ponude 21. ožujka 2015. godine u kazalištu Mala scena s početkom u 19 h, Medveščak ulica 2 Tekst: Kristina Gavran Redateljica: Nora Krstulović Dramaturginja: Maja Sviben Igraju glumci odabrani na audiciji: Mateja Majerle, Marko Hergešić i Petar Atanasoski Sva se djeca vole igrati. Postoje brojna mjesta za igru, različite vrste igara, i svatko ima svoju najdražu. Gumi-gumi, školice, Crne kraljice, graničara, nogometa, tapkanja… Igrati se možemo na igralištu, ali i u autu, šatoru, u tatinom uredu ili krevetu na kat. No, što kad se neka djeca ne mogu ili ne smiju igrati? Je li pravo na igru pravo svakog djeteta? Što kad je netko isključen samo zato što je malo drugačiji? Kad mu kažu: “Ne, ti ne!” Niko, Tea i Ruben se dosađuju, a to ni jedno dijete ne voli. Suprotno od dosade je igranje. Zato kreću smišljati igre, no kako naći igru u koju će svi biti uključeni? Neka neobična pravila, za koje nitko ne zna tko ih je pisao, kažu da se cure ne mogu igrati gusara, stranci ne smiju na naše igralište, a oni bolesni moraju ostati doma. Je li to doista tako, i kako će Niko, Tea i Ruben naći rješenje? Trebaju li igre imati pravila i smiju li se ona nerazumljiva pravila koja se nikome ne sviđaju mijenjati? “NE, TI NE ili o drukčijatosti” je priča o Rubenu, koji nije odavde, jede čudnu hranu, a njegovi roditelji govore nepoznatim jezikom, to je i priča o djevojčici Tei koja ne voli rozu boju i super igra graničara, i naposljetku, ovo je priča o Teinom starijem bratu Niki, koji ima neobičnu nevidljivu bolest. Uz to, ovo je priča o doktoru Brki koji ima odgovore na sva pitanja i frče svoje brčiće, o mami koja ne nosi cipele na visoku petu i tati koji glanca cipele svako jutro, o Vinku čiji je tata otišao, ali zato ima novi mobitel, o Marku koji hoda na rukama i Lani koja može letjeti ušima. Kad se sve skupa zbroji i oduzme, ovo i nije neka priča jer nema početak i kraj, a vrhunac priče je najviša osoba u razredu. Ovo je zapravo jedna ne-priča, ovo je igra, kazalište. Pogledajte i sjajnu kritiku s Klinfo.hr -a! Postoji jedna stara pjesmica Kvarteta 4M čiji refren glasi ovako: Idem i ja. Ne, ti ne. A zašto ne? Zato jer ne. Ne znam za vas, ali mi ne prihvaćamo odgovor “Zato jer ne.”, nego ga želimo dobro ispitati.

Predstava Hotel Babilon – istinski kazališni hit – 8. travnja u Lisinskom

Predstava Hotel Babilon – istinski kazališni hit – 8. travnja u Lisinskom

Opis ponude 8. travnja 2015. godine u KD Vatroslav Lisinski s početkom u 20 h, Trg Stjepana Radića 4 Tekst: Miro Gavran Režija: Aida Bukvić Glumi: Mladena Gavran Kazališni hit sa preko 220 repriznih izvedbi! U komediji “Hotel Babilon” pojavljuje se 11 lica koja pričaju neobičnu priču o ljubavi koja se dogodila u ljetnim mjesecima u malom dalmatinskom gradu između slovačke turistkinje Zuzane Kollarove i lokalnoga zavodnika, recepcionara Jakše Hektorovića zvanog Dalmatiner… Kad profesionalni zavodnik odbaci naivnu djevojku, u nastupu ljubomore dogodit će se pokušaj ubojstva. Nakon toga na sudu će se uz oštećenika i okrivljenu naći i brojni svjedoci (Međimurka, Talijan, Bosanka, Njemica…) čiji će iskazi u mozaičnoj strukturi plastičnog i humornog pripovijedanja iznjedriti pred gledatelje ovu neobičnu rašomonsku priču. Svih jedanaest uloga u ovoj komediji igra Mladena Gavran, dodirujući krajnje rubove glumačkog umijeća i teatarske transformacije. Ovo je predstava koja je oduševila i publiku i kritiku, te osvojila pregršt značajnih nagrada: Nagrada “Zlatni lav” u Umagu, Nagrada “Fabijan Šovagović” na Festivalu glumca u Vinkovcima, Nagrada “Zlatna murva” na Festivalu Glumište pod murvom, Nagrada “Zlatni smijeh” na Danima satire, Nominacija za Nagradu hrvatskog glumišta u kategoriji glavne ženske uloge… Kritike: Predstava Hotel Babilon (produkcija Teatar Gavran, režija Aida Bukvić, izvedba Mladena Gavran) reklamira se ovako: 1 glumica, 11 uloga, 100 smjehova. U petak, 1. veljače, odigrana je 201. predstava pa je lako izračunati da je od praizvedbe 28. listopada 2002. Mladena Gavran izmamila 20.100 smjehova širom Hrvatske i izvan nje! Naime, predstava je gostovala u stotinjak hrvatskih gradova te u Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini te Srbiji. Osvojila je i četiri nagrade na festivalima (Festival glumca, Dani satire, Zlatni lav, Festival pod murvom), a nominirana je za Nagradu hrvatskoga glumišta). Odlično je to napisan tekst o Slovakinji Suzani Kolarovoj, koja se jednoga ljeta zaljubila u Dalmatinca Jakšu, a kako ju je iduće godine zaboravio, iz očaja ga je pokušala ubiti. Ima tu i prepoznavanja likova, i sudbina koje nas diraju, i dobrohotna smijeha, i neke tople tuge. Aida Bukvić predstavu je vrlo vješto režirala. Ali njome dominira glumica. … Ali nije to samo virtuozno izvedeno, to je fenomen jer je Mladena Gavran s tom predstavom uspostavila novu paradigmu igranja ženske monodrame.” – VIJENAC , Sanja Nikčević Od prvog koraka na scenu, Mladena Gavran je moćno gotovo sat i pol zavladala gledalištem..publika ju je na kraju pozdravila pljeskom što traje dugo kao da želi zahvaliti za svako lice posebno.” – HRVATSKO SLOVO , Marija Grgičević “Mladena Gavran je protejski svemoćno dokazala kako može punim jedrima ploviti iz uloge u ulogu, iz osobe u osobu, i kako joj čak ni izrazita, atraktivna ženstvenost ne smeta ni prilikom promjena spola… Sve u svemu, riječ je o predstavi koja može gotovo svakomu nešto zavrtjeti u glavi i koja se bitno razlikuje od uobičajenih majmunarija današnje moderne scenske produkcije. Pred zagrebačkim Teatrom GAVRAN trebali biste, dakle, diskretno skinuti kapu ako je imate na čemu nositi. – SLOBODNA DALMACIJA , Anatolij Kudrjavcev Dođite i vi u Lisinski i uvjerite se u genijalnost ove fenomenalne izvedbe!

Predstava Jučer sam se sjetio plave – predstava koja progovara o predrasudama prema drukčijosti – 26.03. u kazalištu Vidra

Predstava Jučer sam se sjetio plave – predstava koja progovara o predrasudama prema drukčijosti – 26.03. u kazalištu Vidra

Opis ponude 26. ožujka 2015. godine u kazalištu Vidra s početkom u 20 h, Draškovićeva 80 Tekst i režija: Petra Radin Izvode: Dajana Biondić (sa psom Zdenkom), Suzana Bliznac, Milenko Zeko, Vojin Perić, Loris Pilav “Ova predstava je mala, ljupka prolaznica kroz vaše živote, izazovno odjevena da se okrenete za njom, ljubopitljiva i šarena pogleda, kako bi ste sat i nešto očijukali sa općom dušom. Ona nema potrebe za ljubakanjem, sa jeftinim i jednotrenutnim ispreplitanjem prstiju, nema poriva da vas “uštine za obraščić” i probudi vam lažnu nadu u ljubav na prvi dodir, ona je kompozicija svih nas skupa, zagrljenih u Kazalište slijepih i slabovidnih “Novi život”, nas kojima je žao svih koji nas sažaljevaju, nas koji dobro vidimo kako nas ne-gledaju i prave od nas kasicu za milodare, a mjesta u dvorani ostavljaju praznima, jer nismo dostojni biti kazalištem. “Bezobrazna je ta mala prolaznica” – mislite vi – ” kako se usuđuje tako besramno razbijati predrasude i istiniti nam se u lice??? ” Ali vjerujte nam, nije, ona je iskreni mi, koji vas sve volimo i trebamo, koji vas sve pozivamo u uzajamnost, u igru i da smo jednaki! Jedan po jedan, kupujete kartu i dolazite k nama sa različitim očekivanjima, grupica po grupica zalijeva nas smijehom, zviždukom i pljeskom, a mi! Čekamo vodopad, priželjkujemo spontani razgovor, negdje u tramvaju ili u čekaonici… “Jučer sam gledala kazalište”… “Glumci su bili doista uigrani”!!! “Ljubavi, idemo proslaviti Valentinovo, Kazalište slijepih daje nešto ljubavno!” Eto, to bi mi… da smo vi! Da smo svi! Da nam zvuci i boje, da nam dodiri i mirisi zapletu slučajnosti u život i da smo zajedno kao plavo u nebu i moru, kao ružičasto u djetinjstvu i proljeću, kao romantični jastuk za svesan u d-molu.” – Vojin Perić

Kazališna predstava – Teškoće s izražavanjem – Apsurdna melodramska predstava kontroverznog autora Raul Damonte Batane u Teatru &TD

Kazališna predstava – Teškoće s izražavanjem – Apsurdna melodramska predstava kontroverznog autora Raul Damonte Batane u Teatru &TD

Opis ponude 16. ožujka 2015. godine u Teatru &TD s početkom u 20 h, Savska cesta 25 Prijevod, režija i izbor glazbe: Edvin Liverić Produkcija: Sveučilište u Zagrebu, Studentski centar, Kultura promjene, Teatar &TD Igraju: Bojan Navojec, Dado Ćosić, Dean Krivačić, Vesna Stilinović Cinik, okrutan, lažno naivan, arogantan, očajan, aristokrat… i homoseksualac. Sve to je kontroverzni argentinski autor Raul Damonte Batana, čija su djela nastajala pod pseudonimom Copi. U svom dramskom tekstu Teškoće s izražavanjem (L’homosexuelou la difficulté de s’exprimer, 1971.) na žestok način progovara o marginalnim temama poput homoseksualnosti i transrodnosti. Apsurdna “melodrama” s primjesama komedije igrana u atmosferi latinoameričkih sapunica i pomaknutih glazbenih komentara znanih pjesmuljaka Eurosonga, progovara o kompliciranim odnosima likova koji nastanjeni u nekakvom nepoznatom ambijentu tragaju za vlastitim identitetom. Kao i Jean Genet, s kojim je dijelio očaranost podzemljem i njegovim jezikom, Copi je ustanovio vrlo suptilnu klasifikaciju seksualnih identiteta, s vrlo maštovitom gradacijom ženstvenosti i muževnosti. Što se obilježja muževnosti više zahtijevaju i pretpostavljaju, postaju sumnjiva do te mjere da se svaka spolna ljestvica obrće i u njoj se više nitko ne može prepoznati. Tko je žensko, tko muško, tko je ženstven, tko stvaran, tko lažan, tko što želi? Je li predmet želje znak za razumijevanje “istinitosti” seksualnosti neke osobe? Jesu li društvena obilježja prikazivanja seksualnosti ili identiteta u odnosu sa stimulacijom žudnje? Pred gledateljem otkriva se razuzdan, kaotičan, zabavan, inovativan i drzak svijet kojega Copi stvara iz vlastitih bolnih iskustava!

Kazališna hit predstava Kamenje 28. ožujka u Maloj sceni!

Kazališna hit predstava Kamenje 28. ožujka u Maloj sceni!

Opis ponude 28. ožujka 2015. godine u kazalištu Mala scena s početkom u 19 h, Medveščak ulica 2 Redatelj: Ivica Šimić Scenografkinja: Dinka Jeričević Kostimografkinja: Hana Letica Igraju: Marko Hergešić i Petar Atanasoski Kamenje je doživjelo mnoga uprizorenja i postiglo velik uspjeh u cijelome svijetu zahvaljujući aktualnoj temi, zanimljivoj i napetoj priči koja koristi sve elemente, pa čak i stereotipe filmskih kriminalističkih potraga, te društvenoj angažiranosti, modernosti koncepta u kojem se odražava suvremeno gledanje na ulogu kazališta za djecu i mlade , ali i zbog iznimno vješto oblikovanih karaktera koji pružaju fantastične mogućnosti za glumačku igru . Izvorna inačica teksta nastala je tijekom procesa improvizacija u kojem su autori i glumci australskoga kazališta ZEAL Theatre Company, Tom Lycos i Stefo Nantsou, stvarali situacije i definirali dijaloge . Budući da je tako stvoren materijal izrazito ” glumački “, mišljen da se može igrati u različitim prostorima i uvjetima, svaka postava, pa tako i naša, okrenuta je glumcima i radu s njima na oblikovanja karaktera i na oživljavanju situacija koje plastično dovode na scenu prostore kojima lica prolaze u svojem bijegu i potrazi. Temeljena na vrhunskoj glumačkoj igri, osvjetljavajući problem koji se događa i u nas, tretiranjem problema s razumijevanjem i simpatijom za mlade, predstava je postala pravi mladenački kazališni hit! Nakon predstave , na izlazu , gledatelji su pozvani glasovati pomoću žetona (crvenog ili zelenog) jesu li likovi iz predstave krivi za počinjeno djelo ili nisu. Nakon svake predstave zbrajamo glasove, a na kraju sezone imat ćemo sliku na koliko predstava je publika osudila naše protagoniste, a na koliko ih je oslobodila svake krivnje. Vidimo se u Maloj sceni!

Kazališna predstava Stilske vježbe 18. ožujka u Lisinskom

Kazališna predstava Stilske vježbe 18. ožujka u Lisinskom

Opis ponude 18. ožujka 2015. godine u KD Vatroslav Lisinski s početkom u 20 h, Trg Stjepana Radića 4 Stilske vježbe su fenomen svjetskih razmjera Najdulje izvođena predstava na svijetu s istom glumačkom postavom Pero Kvrgić i Lela Margitić su ovu predstavu svojom virtuoznošću poveli i u svjetsku kazališnu povijest Jeste li gledali komediju Stilske vježbe? Ako niste sada je pravo vrijeme za to, a ako jeste znate da biste ih mogli pogledati ponovno zar ne? Ova predstava , koja je najsjajniji predstavnik cijele jedne iznimne kazališne ere, po kazališnoj i glumačkoj kvaliteti već 47 godina spada u sam vrh svjetske kazališne produkcije. Radi se o jednoj običnoj zgodi iz svakodnevnog života koja u tumačenju izvrsnih Pere Kvrgića i Lele Margitić na dvadesetak različitih načina postaje vrhunska komedija, burleska koja oduševljava, mami salve i salve smijeha te oduševljava glumačkom virtuoznošću. Mogli bismo reći da su Stilske vježbe upravo ono što se naziva – magijom kazališta! Stilske vježbe jednako će oduševiti pasioniranu kazališnu publiku, kao i učenike srednjih škola koji se prvi put susreću s kazalištem . Predstava je to za sve generacije, koja stvara kazališnu publiku. Zahvaljujući majstorskim glumačkim kreacijama Lele Margitić i Pere Kvrgića, interes publike za ovom predstavom ne jenjava, te ona dugi niz godina s lakoćom puni dvorane. U Stilskim vježbama uživa publika svih generacija, a oni koji je još uvijek nisu vidjeli, moći će se uvjeriti u kvalitetu ovog sjajnog djela i otkriti zbog čega je ova predstava stekla kultni status, te se za nju uvijek traži karta više. Lisinski i Stilske vježbe vas očekuju!

Hit predstava Kamenje 28. ožujka u Maloj sceni!

Hit predstava Kamenje 28. ožujka u Maloj sceni!

Opis ponude 28. ožujka 2015. godine u kazalištu Mala scena s početkom u 19 h, Medveščak ulica 2 Redatelj: Ivica Šimić Scenografkinja: Dinka Jeričević Kostimografkinja: Hana Letica Igraju: Marko Hergešić i Petar Atanasoski Kamenje je doživjelo mnoga uprizorenja i postiglo velik uspjeh u cijelome svijetu zahvaljujući aktualnoj temi, zanimljivoj i napetoj priči koja koristi sve elemente, pa čak i stereotipe filmskih kriminalističkih potraga, te društvenoj angažiranosti, modernosti koncepta u kojem se odražava suvremeno gledanje na ulogu kazališta za djecu i mlade, ali i zbog iznimno vješto oblikovanih karaktera koji pružaju fantastične mogućnosti za glumačku igru. Izvorna inačica teksta nastala je tijekom procesa improvizacija u kojem su autori i glumci australskoga kazališta ZEAL Theatre Company, Tom Lycos i Stefo Nantsou, stvarali situacije i definirali dijaloge. Budući da je tako stvoren materijal izrazito “glumački”, mišljen da se može igrati u različitim prostorima i uvjetima, svaka postava, pa tako i naša, okrenuta je glumcima i radu s njima na oblikovanja karaktera i na oživljavanju situacija koje plastično dovode na scenu prostore kojima lica prolaze u svojem bijegu i potrazi. Temeljena na vrhunskoj glumačkoj igri, osvjetljavajući problem koji se događa i u nas, tretiranjem problema s razumijevanjem i simpatijom za mlade, predstava je postala pravi mladenački kazališni hit! Nakon predstave, na izlazu , gledatelji su pozvani glasovati pomoću žetona (crvenog ili zelenog) jesu li likovi iz predstave krivi za počinjeno djelo ili nisu. Nakon svake predstave zbrajamo glasove, a na kraju sezone imat ćemo sliku na koliko predstava je publika osudila naše protagoniste, a na koliko ih je oslobodila svake krivnje. Vidimo se u Maloj sceni!